Apartman ve Site Yönetiminizi Devrettiğinizde Ne Faydalar Sağlayacaksınız?

Apartman ve Site Yönetiminizi Devrettiğinizde Ne Faydalar Sağlayacaksınız? 
Yukarıda Saydığımız YönetimHizmetleri Size Ne Faydalar Sağlayacak?
1- İlgili ay masraflarını daire başına, arsa payına ,fert başına veya kalorifer dilim sayısına bölmekle uğraşmayacaksınız.
2- Artık her ay oturup dairelere tek,tek gider makbuzu yazmazsınız.
3- İşletme projesini nasıl hazırlarım diye düşünmeyeceksiniz.
4- Kapıcı,kaloriferci veya bahçıvanınızın SSK işe giriş bildirgesi,aylık SSK bildirgesi 4 aylık sigorta primleri bordrosunu hazırlamakla uğraşmayacaksınız.
5- SSK’lı işçilerinizin işe giriş ve çıkışlarında bölge çalışma müdürlüğüne verilecek resmi evrakları tanzim etmekle uğraşmayacaksınız.
6- Çöp vergisinin,emlak vergisinin son ödeme günü ne zaman?diye düşünmekten ve notlar almak zorunda kalmayacaksınız.
7- Apartmanda yaptığınız toplantıların ve aldığınız kararların kat mülkiyeti kanununa uygunmu,değilmi diye bir hukukçuya danışmak zorunda kalmayacaksınız.
8- İhtiyacınız olduğunda asansörcü,elektrikçi,tesisatçı gibi ustaları aramayacak yapılan işin düzgün yapılıp,yapılmadığını kontrol için ustaların başında beklemiyeceksiniz.
9- Gecenin bir yarısında sizin veya bir komşunuzun acil bir hastası olduğunda nereden ambulans bulabilirim diye telaşa kapılmayacaksınız.
10- Ortak kullanım alanları olan,çatının aktarılması,merdiven boşluğunun boyatılması, dış cephenin boyatılması işlerini,yaptıracağınız zaman,ihalelerle ve fiyat teklifleri almakla uğraşmayacak,bu teklifi veren firmaların güvenilirliğini araştırmak zorunda kalmayacak,bu gibi işleri en uygun fiyata en kaliteli şekilde kime yaptıralım diye düşünmeyeceksiniz.Teklifler Önünüze gelecek siz karar vereceksiniz.
11-Yapmış olduğunuz masraf ve faturaları deftere işlemek zorunda kalmayacaksınız.
12-Binamızı sigorta yaptırdık mı,yangın tüplerimiz dolu ve kullanıma hazır mı diye dert etmeyeceksiniz.
13-Kapıcınız yıllık izine ayrıldığında yerine kimi buluruz diye düşünmeyeceksiniz.
14-Yılın belirli ayında noterde defter tasdiki yaptırmakla uğraşmayacaksınız.
15-Dairenizi kiralamak ve satmak istediğinizde hangi emlakçıyla anlaşayım diye düşünmeyeceksiniz.
16- Kapcı kıdem tazminatı fonu ayrılması gibi teknik konuları dert etmeyeceksiniz.
17- Oturanların listelerini tanzim edilip muhtarlığa onaylatılarak mahallin kolluk kuvvetlerine her sene vermek sizin derdiniz olmaktan çıkacak.
18-Parasını ödemeye komşunuzu icraya vermek zorunda kalmayacaksınız.

ARTIK BU İŞLERİ SİZİN YERİNİZE BİZ YAPACAĞIZ. SİZLER BİNANIZDA GÜVEN VE HUZUR İÇERİSİNDE YAŞAYACAK ve KOMŞULARINIZLA DOST OLACAKSINIZ.

Apartman ve Site Yönetimi İşinin Profesyonel Olarak Yapılması
Gayrimenkul Yönetim Hizmeti
(Profesyonel Tesis ve Bina Yöneticiliği)
Hukuki, Ticari, Teknik-Lojistik konularda ve hizmetlerimizin tamamını kapsayan kompleks bir işletme yönetim hizmetidir.
Ülkemizde; 634 sayılı Kat Mülkiyeti Kanunu ile birlikte, Gayrimenkul yönetim konusunun başlangıcı olarak kabul edilen apartman yönetimlerinden, yüksek teknoloji binalarına kadar uzanan geniş bir ürün yelpazesine sahiptir. Gayrimenkul Yönetim'in bu konudaki hizmet adımları aşağıdaki gibidir.

Tüm bu gayrimenkul yönetimi hizmet adımlarını aşağıdaki gayrimenkul çeşitlerinin işletmesinde ihtiyaçlarınıza göre hizmet olarak size sunmaktayız.
- Konut Yönetimi (Apartman ve Site Yöneticiliği)                       

Her türlü konutta, Kat Mülkiyeti Kanunun'da yer alan yöneticilik görevlerinin yerine getirilmesi hizmetimizdir. Yönetim planına uygun olarak hazırlanacak işletme planınız doğrultusunda karar defterinizden, para tahsilatlarınıza kadar bütün yönetim işleriniz tarafımızdan yerine getirilmektedir. Klasik apartman yönetimi yanında, personel iş programları, teknik bakım programları, istek ve şikayetlerinizin alındığı müşteri hizmetlerimiz v.b. diğer hizmet çeşitlerimizle birlikte yatırım planlarınız da tarafımızdan sonuçlandırılarak konut binalarınızın yönetimi yapılmaktadır.

- Ticari Bina Yönetimi (Ofis, İşyeri, Alışveriş Merkezi v.b. Kompleks Tesis Yöneticiliği)Ofis binaları, fabrika veya depo gibi her türlü ticari binanın yönetim hizmetidir. Malsahibi veya kiracı adına ve şirket yönetim kararları çerçevesinde binanın bütün yönetim işleri tarafımızdan üstlenilmektedir. Hizmetimiz, satınalma desteğinden teknik bakım programlarına, taşeron hizmet şartnamelerinden yıllık bütçe planlamalarına, yemek menülerinden bahçe bakım programlarına kadar, bir ticari kuruluşun gayrimenkulünde ihtiyaç hissedeceği tüm yönetim operasyonu işlerini kapsamaktadır. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sıhhi Tesisat Yönetmeliği

Kalorifer Tesisatı Yönetmeliği

Genel kurul kararı olmadan yapılan işler SORU - CEVAP