MARMARA 34 PROFESYONEL APARTMAN , SİTE , İŞ MERKEZİ , RESİDENCE , PLAZA , VİLLA , SANAYİ SİTESİ , ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNE PROFESYONEL YÖNETİMİ , DENETİM VE BAKIM HİZMETLERİ

MARMARA 34 GAYRİMENKUL VE YÖNETİM HİZMETLERİ PROFESYONEL APARTMAN , SİTE , İŞ MERKEZİ , RESİDENCE , PLAZA , VİLLA , SANAYİ SİTESİ , ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNE PROFESYONEL YÖNETİMİ , DENETİM VE BAKIM HİZMETLERİ.

MARMARA 34 GAYRİMENKUL VE YÖNETİM HİZMETLERİ  PROFESYONEL APARTMAN , SİTE VE İŞ MERKEZİ YÖNETİMİ

TÜM KAT MALİKLERİ VE KİRACILARIMIZ, ŞİRKET AVUKATLARIMIZA TÜM HUKUKİ SORUNLARINIZI ÜCRETSİZ OLARAK TELEFONLA YADA YÜZYÜZE DANIŞABİLİRSİNİZ.
İSTER BİNAZIN YÖNETİMİNİ BİZ DEVRALALIM YADA İSTERSENİZ SİZ YÖNETİN AVUKATLARIMIZ SİZİN ADINIZA TÜM HUKUKSAL SORUNLARINIZI ÇÖZÜMLESİN.


İstanbul'da apartman yöneticiliği işini Marmara 34  Yönetim ve Danışmanlık olarak idari ekibimiz 2 yönetici , 1 mali müşavir , 2 avukat , 1 iç mimar ve 1 teknik müdür olmak üzere 8 kişiden oluşmaktadır.
İdari ekibin haricinde konusunda uzman Elektrik , Su arıza teknik ekibi , Boya-Badana-Tadilat Ekibi şirket bünyesinde hizmete hazırdır.

MARMARA 34 GAYRİMENKUL VE YÖNETİM HİZMETLERİ   PROFESYONEL APARTMAN YÖNETİCİLİĞİ HİZMETLERİNDE KURUMSAL ÇÖZÜM


- AİDATLAR TOPLANAMIYORMU ?
- İŞLER AKSIYOR, PROBLEMLER ÇÖZÜMSÜZMÜ,
- SORUNLAR BİTMEK BİLMİYORMU ?
YÖNETİM İŞİNİ BİZE PROFESYONELLERE BIRAKIN
BİZİ ARAYIN, BİZ YÖNETELİM, SİZ KEYFİNİZE BAKIN.

PROFESYONEL APARTMAN ve SİTE YÖNETİMİNDE HİZMET ADIMLARI AŞAĞIDAKİ GİBİDİR.

• Kat malikleri kurulu olağan-olağan üstü toplantının düzenlenmesi
• Yönetim ve İşletme Planı Oluşturulması
• Teknik ve Lojistik Gayrimenkul İşletmesi Kurulması ve Yönetimi
• Yıllık Bütçe Oluşturulması ve Muhasebesinin Kontrolü
• Hizmet Firmaları Portföy Seçenekleri Hazırlanması
• Hizmet şartnameleri ve Sözleşmeleri Hazırlanması
• Taşeron Değerlendirmeleri ve Teklif Alımları
• Tesis Devreye ve İşletmeye Alma
• Hizmet Sözleşme ve Şartname Denetimi
• Hizmet Kalite Raporlaması
• İşletme Maliyet Düşürücü Tedbir Raporlamaları
• Aidatların Tahsilatı ve Ödemelerin yapılması
• Sitenizin masraflarının dairelerin arsa payına göre paylaştırılması
• Aidatların tahsilatı ve resmi muhasebesinin tutulması
• Yönetim ve İşletme projesinin oluşturulması
• Site personelinin SSK , işe giriş bildirgelerini ,aylık SSK bildirgelerinin hazırlanması,
• Site görevlilerinin işe giriş ve çıkışlarında Bölge Çalışma Müdürlüklerine verilecek resmi evrakları tanzimi
• Yıllık Olağan ya da Olağanüstü toplantıların organize edilmesi ve Kat Mülkiyeti Kanunu’na uygun yapılması
• Sitenin ihtiyacı olduğunda elektrikçi, tesisatçı gibi ustaları temini ve işlerinin kontrolü
• Ortak kullanım alanlarının boyatılması, dış cephenin boyatılması, tamiratlar vs. işleri için fiyat tekliflerinin alınması, ve kat maliklerine sunulması
• Site masraf ve faturalarını deftere işlenmesi ve denetçiye sunulması
• Ortak Alan sigortasının yapılması ve yangın tüplerinin dolu ve kullanıma hazır olmasının kontrolü
• Site personelinin yıllık izin formlarını hazırlamak, yıllık izine ayrıldığında yerine personel temin etmek
• Site resmi defterlerinin yıllık noter defter tasdiklerini yaptırmak
• Aidatlarını ödemeyen kat malikleri hakkında yasal işlemleri başlatmak

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sıhhi Tesisat Yönetmeliği

Kalorifer Tesisatı Yönetmeliği

Genel kurul kararı olmadan yapılan işler SORU - CEVAP